قطعات یدکی ماشین الات راه سازی

09123231578 - تلفن : 02155747001 - 02155767004

وب سایت ورسای یدک

  • قطعات و لوازم یدکی ماشین الات راهسازی و معدنی ولوو ، قطعات یدکی دیزل ژنراتور ولوو پنتا

قطعات و لوازم یدکی ماشین الات راهسازی و معدنی ولوو ، قطعات یدکی دیزل ژنراتور ولوو پنتا

//

شرکت بازرگانی ورسای یدک وارد کننده قطعات و لوازم یدکی ماشین الات راهسازی ولوو و ماشین الات معدنی ولوو و قطعات یدکی دیزل ژنراتور ولوو پنتا

قطعات و لوازم یدکی ماشین الات راهسازی و معدنی ولوو ، قطعات یدکی دیزل ژنراتور ولوو پنتا

شرکت بازرگانی ورسای یدک 

وارد کننده قطعات و لوازم یدکی اورجینال ولوو در ایران .

ماشین آلات راه سازی ولوو، یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین ماشین‌آلات در صنعت راهسازی و معدن است. این ماشین‌آلات با توجه به کاربرد بالای خود در معادن، دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای هستند که به کاربران امکان استفاده آسان و با کیفیت را فراهم می‌کند.

محصولات شرکت ولوو، شامل انواع بیل مکانیکی چرخ زنجیری ولوو، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی ولوو ،لودر ولوو، گریدر ولوو، دیزل ژنراتور ولوو پنتا ،بچینگ پلانت و ... هستند. این محصولات با توجه به نیاز صنعت راهسازی و معادن، دارای قابلیت‌های مختلف هستند. به عنوان مثال، بیل مکانیکی های شرکت ولوو با قابلیت حفاری با عمق بالا و کیفیت عالی ،مناسب برای کار در معدن و خدمات شهری هستند. لودرهای شرکت نیز با قابلیت جابجایی بالا و عمق حفاری مناسب برای کار در معادن و ساختمان‌های بزرگ طراحی شده‌اند.

به علاوه، ماشین‌آلات راه سازی ولوو با توجه به نیاز صنعت ساخت و ساز، دارای قابلیت‌های خاصی هستند. این قابلیت‌ها شامل تکنولوژی GPS، کنترل هیدرولیک، سیستم تعلیق هیدرولیک و ... هستند. این قابلیت‌ها به کاربران محصولات شرکت ولوو امکان استفاده آسان و با کیفیت را فراهم می‌کند.

بنابراین، محصولات شرکت ولوو در صنعت راهسازی با توجه به کاربرد بالای خود، دارای تکنولوژی پیشرفته و قابلیت‌های خاص هستند. به علاوه، با توجه به کارآمد بودن این محصولات در صنعت، استفاده از آن‌ها در پروژه‌های بزرگ و کوچک صنعت معدن پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود .
قطعات یدکی بیل مکانیکی ولوو 210 ,
لوازم یدکی بیل ولوو 210 پرایم ،
لوازم یدکی بیل مکانیکی ۲۴۰ ولوو ،
قطعات یدکی بیل ولوو 240 پرایم ،
لوازم یدکی بیل ولوو ۴۸۰ ،
لوازم یدکی لودر ولوو ۴۴۰۰ ،
قطعات یدکی لودر ولوو ۴۵۰۰ ،
لوازم یدکی لودر  ولوو ۴۶۰۰ ،
لوازم یدکی لودر ولوو L60 E ,
لوازم یدکی لودر ولوو L90E ,
لوازم یدکی لودر ولوو L90 F ,
قطعات یدکی لودر ولوو L120E ,
لوازم یدکی لودر ولوو L120F ,
لوازم یدکی لودر ولوو L150 ,
لوازم یدکی لودر ولوو L180 E ,
لوازم و قطعات یدکی لودر ولوو HL200 ,
دیگر خدمات شرکت بازرگانی ورسای یدک واردات کلی قطعات و لوازم یدکی انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا ، شما میتوانید جهت خرید لوازم یدکی ولوو پنتا با مجموعه ما در تماس باشید .
لوازم یدکی دامپتراک ولوو ،